Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!

Резюме: Юрисконсульт (Київ)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Київ
  • Досвід роботи: 24 рок. 9 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Директор Департаменту страхування ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГРІНВУД ЛАЙФ ІНШУРАНС"
    • ведення фінансової звітності компанії (періодичні та щорічні звіти для керівництва та контролюючих органів, підготовка фінансового портфелю компанії, надання роз'яснень бухгалтерії з приводу наявності дебіторської заборгованості за договорами, підготовка та формування актів виконаних робіт з подальшою виплатою комісійної винагороди партнерам);
    • керівництво кадровою службою: (кадрове забезпечення, особові справи, посадові інструкції, формування графіку відпусток, розробка штатного розпису);
    • впровадження та контроль системи управління ризиками компанії;
    • проведення андеррайтингу (формування висновку андеррайтера, застосування андеррайтингових надбавок, складання картки ризику клієнта, розгляд справ з приводу страхового випадку (нарахування та виплата страхової суми, підготовка повного пакету документів, підготовка запитів та збір необхідної інформації для перестрахування));
    • ведення персоніфікованого обліку контрагентів та страхувальників;
    • проведення попередніх актуарних розрахунків та методологічного забезпечення компанії;
    • контроль за веденням архівної справи.
  • Юрисконсульт (за сумісництвом) ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГРІНВУД ЛАЙФ ІНШУРАНС"
    • ведення внутрішньої документації: (накази, розпорядження, протоколи, програми, статути, правила внутрішнього розпорядку, журнали, методичні рекомендації, положення про структурні підрозділи);
    • організація щорічних зборів акціонерів (надсилання запрошень, реєстрація учасників, підготовка протоколу зборів);
    • надання юридичних консультацій клієнтам, співробітникам та партнерам;
    • претензійно-позовна робота;
    • розробка колективного договору та Звіту про корпоративне управління (Annual report);
    • ведення персональних або телефонних переговорів та листування з клієнтами, партнерами, контролюючими, правоохоронними органами та медичними установами з приводу надання або отримання інформації;
    • відкриття рахунків (заповнення анкет, опитувальників);
    • вживання заходів щодо забезпечення режиму секретності в компанії, організація постійного контролю за охороною конфіденційної інформації та нерозголошення персональних даних співробітниками компанії.
  • Відповідальний працівник за проведення первинного фінансового моніторингу (за сумісництвом) ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГРІНВУД ЛАЙФ ІНШУРАНС"
    • контроль за виконанням та дотриманням співробітниками норм законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
    • верифікація та вивчення контрагентів та страхувальників з подальшим складанням картки ризиків;
    • виявлення та реєстрація фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
    • формування звітності щодо здійснення фінансового моніторингу.
  • Відповідальний працівник з охорони праці та протипожежної безпеки (за сумісництвом) ТДВ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ГРІНВУД ЛАЙФ ІНШУРАНС"
    • організація та координація роботи з охорони праці у компанії, здійснення контролю за дотриманням у структурних підрозділах законодавчих і нормативних правових актів з охорони праці та протипожежної безпеки, проведення профілактичної роботи з попередження виробничого травматизму, заходів щодо створення здорових і безпечних умов праці у компанії;
    • захист трудових інтересів працівників перед керівництвом компанії;
    • підготовка проєктів наказів і вказівок керівництва компанії з питань охорони праці, а також пропозиції по удосконаленню організації роботи з охорони праці;
    • участь у складанні розділу "Охорона праці" колективного договору та Звіту про корпоративне управління (Annual report), здійснення контролю за його виконанням;
    • забезпечення проведення вступних інструктажів, контроль за проведенням навчання, стажування і перевірки знань з охорони праці та протипожежної безпеки працівників компанії, а також ведення відповідної документації;
    • ознайомлення працівників компанії з новими, що вводяться в дію, законодавчими і нормативно-правовими актами з охорони праці та протипожежної безпеки;
    • контроль за збереженням документації з охорони праці та протипожежної безпеки, складання звітності відповідно до встановлених форм і у відповідності з термінами, встановленими законодавством;
    • розробка та контроль за виконанням заходів по забезпечення пожежної безпеки у компанії;
    • здійснення контролю за належним станом робочих місць, систем і засобів протипожежного захисту і недопущення їх використання не за призначенням;
    • забезпечення дотримання особовим складом компанії правил внутрішнього розпорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
  • Фахівець відділу обліку та супроводження договорів ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КЛАСІК ЛАЙФ ІНШУРАНС"
  • Старший викладач Юридичного факультету, помічник декана з кураторства Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
  • Голова Первинної профспілкової організації студентів (за сумісництвом) Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: