Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!

Резюме: Бухгалтер (Київ)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Київ
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p> </p>
    <p dir="ltr"><strong> Лисаненко Наталя Олександрівна</strong></p>
    <p> </p>
    <p><strong>Дата народження:</strong></p>
    <p>12.10.1976</p>
    <p><strong>Адреса: </strong> м.Київ, </p>
    <p><strong>Мета:</strong> отримання посади бухгалтера<br /></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Ключові навички</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">навички ефективної комунікації, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">знання основ економіки, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">навички роботи з великими обсягами інформації, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">навички ефективного планування діяльності, розстановка пріоритетів, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">навички оформлення договорів постачання, що до надання послуг, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">знання офісних програм (1С 8.3, Word, Excel).</p></li></ul><p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>04.2012-04.2021</strong></p>
    <p><strong>БО "ОБФ Дмитра Шенцева"</strong></p>
    <p><strong>Посада:</strong></p>
    <p><strong>Бухгалтер</strong></p>
    <p><strong>Функціонал:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">Ведення бухгалтерского обліку, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">розробка та ведення благодійних програм, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">закупівля товарів, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">ведення адміністративного обліку, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">вхідна та вихідна кореспонденція,</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">листування</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">ведення договорів.</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">робота з командой</p></li></ul><p><strong>Освіта:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>1993-1998</strong></p>
    <p><strong>ХДЕУ (ІНЖЕК)</strong></p>
    <p><strong>Спеціальність:</strong></p>
    <p><strong>економіст</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Навички роботи на комп’ютері:</strong></p>
    <p>Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel), M.Е.Doc, Сота, 1C 8.3</p>
    <p><strong>Іноземна мова:</strong></p>
    <p>Англійська - середній рівень, грамотна письмова мова</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Особисті якості:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">швидко вчуся новому, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">маю аналітичні здібності, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">комунікабельність, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">цілеспрямованність, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">відкритість, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">вміння організовувати людей для виконання поставлених завдань, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">пунктуальність, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">стресостійкість, </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">схильність до командної роботи.</p></li></ul><p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
    <p><strong>Володіння мовами:</strong> українська, російська - володію на професійному рівні. </p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: