Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!

Резюме: Аналітик (Київ)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Київ
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Уміння:</strong></p>
    <p> Основні обов’язки на попередній роботі:</p>
    <ul><li>проведення обстеження бізнес-процесів та формування бізнес-моделей;</li><li>аналіз методологічних матеріалів та виявлення функціональних розривів;</li><li>участь у розробці проєктних рішень та підготовка документації;</li><li>запуск та проведення дослідницької експлуатації;</li><li>написання ТЗ з подальшим тестуванням та впровадженням доробок;</li><li>навчання та консультування ключових та кінцевих користувачів;</li><li>написання інструкцій по роботі з програмним продуктом;</li><li>збір зворотного зв’язку від користувачів та аналіз методологічних матеріалів для формування майбутніх доробок;</li><li>підготовка проєктної документації.</li></ul><p> Додаткові навички: </p>
    <ul><li>впевнений користувач ПК та пакету програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Visio), Дебет Плюс, Парус-Бюджет, iFOBS Клієнт-банк, M.E.Dok, FREDO;</li><li>знання метологій та практичні уміння використання BABOK, Agile, SDLC, моделювання BPMN (2.0)</li><li>досвід впровадження та налаштування програмних продуктів (IT-Enterprise, 1С:/ BAS ERP, КУП, BAS Бухгалтерія, BAS Агро, BAS Малий бізнес), ліцензування, upgrade, оновлення та технічна підтримка;<br /></li><li>маю досвід ведення управлінської звітності та фінансового моніторингу на підприємстві, а також БО;</li><li>досвід ведення ФОП: БО та кадровий облік, облік ЗП, управлінський облік.</li></ul><p><strong>Досвід роботи</strong></p>
    <p>АТ "Укрпошта", 10.2021 по 06.2022 - Аналітик </p>
    <p>ТОВ "РАСК. Ін-Агро", 09.2020 по 09.2021 - Бухгалтер-експерт</p>
    <p>ТОВ "Кемікал Елементс Юкрейн", 02.2019 по 05.2020 - Казначей</p>
    <p>КУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради», 07.2014 по 02.2019 - Бухгалтер ОЗ</p>
    <p>Департамент охорони здоров’я Черкаської обласної ради, 10.2013 по 07.2014 - Бухгалтер</p>
    <p></p>
    <p><strong>Додаткова </strong><strong>інформація</strong></p>
    <p>Відповідальна, швидко навчаюсь та націлена на результат.<br />
    Вмію працювати як самостійно, так і в команді та правильно організувати свій робочий час.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: