Резюме: Оператор call-центра (Київ)
- Дата додавання:
- Зарплата:
- Місто: Київ
- Досвід роботи: 0 рок. міc.
- Графік роботи:
- Стать: мужской
Досвід роботи
<p>Оператор з питань купівлі-продажу вживаних автомобілів</p>
<p>Час роботи: з грудня 2021 року </p>
<p><br /></p>
<p>Оператор контакт-центру: </p>
<p>?Підбір автомобілів для клієнтів відповідно до заданих технічних та фінансових характеристик;</p>
<p>?Консультування клієнтів щодо умов купівлі-продажу, обміну, кредитування, лізингу автомобілів;</p>
<p>?Пошук потенційних клієнтів (вихідні дзвінки).</p>
<p>ТОВ «Індастріал Медіа Нетворк»</p>
<p><br /></p>
<p>Топ-провайдер з надання телекомунікаційних послуг «IPNET»</p>
<p>Час роботи: листопад 2013 року – грудень 2021 року</p>
<p>Старший фахівець інформаційно-технічної підтримки (2018 – грудень 2021):</p>
<p>?Консультування потенційних та чинних клієнтів щодо продуктів компанії, вибору оптимального продукту для окремого клієнта, інформування щодо фінансових та технічних питань;</p>
<p>?Вирішення поточних проблемних питань клієнтів з фінансових, технічних та будь-яких інших питань;</p>
<p>?Координація з керівниками та співробітниками інших підрозділів компанії щодо оперативного вирішення питань клієнтів;</p>
<p>?Залагодження спірних ситуацій з конфліктними клієнтами;</p>
<p>?Залучення чинних клієнтів до підключення додаткових послуг та продуктів, інформування щодо нових продуктів компанії та діючих акційних пропозицій;</p>
<p>?Аналіз клієнтських запитів та пріоритетний розподіл їх між співробітниками;</p>
<p>?Моніторинг системних проблем та запитів клієнтів, розробка алгоритмів з метою оптимізації робочого процесу та якості наданих послуг;</p>
<p>?Навчання та супровід нових співробітників, індивідуальні тренінги щодо корпоративних стандартів та професійних обов’язків.</p>
<p><br /></p>
<p>Фахівець інформаційно-технічної підтримки (2014 - 2018):</p>
<p>?Укладання договорів з новими клієнтами та оформлення підключення додаткових послуг та продуктів з чинними клієнтами;</p>
<p>?Вирішення поточних проблемних питань з чинними клієнтами;</p>
<p>?Супровід клієнтів в вирішенні фінансових та технічних питань.</p>
<p><br /></p>
<p>Оператор інформаційної підтримки (2013 - 2014):</p>
<p>?Інформування клієнтів щодо фінансових та технічних аспектів продуктів компанії;</p>
<p>?Розподіл клієнтських запитів між підрозділами компанії відповідно до спеціалізації. </p>
<p><br /></p>
<p>Професійні навики та особисті якості:</p>
<p>?Робота та виконання корпоративних стандартів та нормативів;</p>
<p>?Емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій;</p>
<p>?Навики продажу та глибоке знання продуктів та сервісів компанії;</p>
<p>?Комунікабельність, вміння працювати в команді та обслуговувати клієнтів.</p>
<p><br /></p>
<p>Освіта</p>
<p>Національний авіаційний університет - Факультет архітектури, будівництва та дизайну.</p>
Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua
Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua
Схожі резюме на роботу:Оператор call-центра
- Резюме Зарплата
-
30000 грн.
-
40000 грн.
-
договорная
-
16000 грн.
-
25000 грн.
-
35000 грн.
-
договорная
-
20000 грн.
-
20000 грн.
-
20000 грн.