Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!

Резюме: Директор з розвитку компанії, системи продажу та маркетингу (Київ)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Київ
  • Досвід роботи: 23 рок. 3 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Директор з маркетингу, розвитку та інвестицій SMART Холдинг ("Верес") <p>ПОСАДИ ОБОВ'ЯЗКИ (за погодженням з керівництвом компанії «Верес»)</p>
    <ul><li>Розробляв "з нуля" стратегії розвитку компанії, нові напрямки діяльності;</li><li>Готував проекти планів розвитку підприємств та впроваджував їх;</li><li>Розробляв маркетингові стратегії;</li><li>Аналізував ринки та визначав можливості розвитку компаній (проектів, бізнес-напрямків);</li><li>Вів моніторинг та контроль реалізації проектів про розвиток;</li><li>Здійснював пошук клієнтів та стратегічних партнерів;</li><li>Проводив аналіз ринкового оточення;</li><li>Працював із компаніями (проектами) за кордоном;</li><li>Розробляв функціональну та організаційну структури нових бізнесів;</li><li>Здійснював пошук та впровадження інновацій; керував групами у проектах із розробки інвестиційних проектів;</li><li>Розробляв програми підвищення операційної ефективності бізнес-напрямків у рамках стратегічного плану розвитку;</li><li>Розробляв Системи Продажів (ланцюжок додаткової вартості від виробництва до постпродажного обслуговування);</li><li>Розробляв оптимальне управління каналами продажів, здійснював вихід продукції нові сегменти і регіональні ринки;</li><li>Організовував фінансово-господарську діяльність бізнес-проектів;</li><li>Керував підбором кваліфікованого персоналу, плануванням діяльності бізнесів, управлінням та контролем роботи структур;</li><li>Працював з асортиментною матрицею, оптимізував портфелі бізнесів, розробляв проекти із запуску нових продуктів та ТМ (RND, NPD);</li><li>Налагоджував стабільні та довгострокові партнерські відносини з VIP-клієнтами та партнерами;</li><li>Керував маркетинговим супроводом (управління каналами розподілу, розробка маркетингових матеріалів та програм, стимулювання збуту, адміністрування маркетингу);</li><li>Керував товаропровідною системою (складська та транспортна логістика, документообіг, контроль руху матеріальних та фінансових потоків)</li></ul><p>ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:</p>
    <ul><li>Запуск та виведення на рівень прибутковості 13 комерційних проектів у 9 компаніях (Україна, Казахстан, Узбекистан)</li><li>Маю кейси по роботі з компаніями b2b та b2c (food&amp; nonfood) спрямованості</li></ul>
  • Директор зі стратегічного розвитку та просування на зовнішніх ринках Групи компаній Група компаній «Верес» (SMART Холдинг) <p><strong>Склад холдингу:</strong> 5 великих виробництв у різних регіонах України, 2 торгові будинки (Україна, Росія), найбільше виробництво продукції у Східній Європі (монополіст в Україні), власні логістичні центри та АТП – всього 15 юридичних осіб, понад 6000 співробітників <br /></p>
    <p>Штат співробітників: департамент маркетингу (стратегічний маркетинг 6+2+2+3 особи; операційний маркетинг 9 (Український ТД) + 6 (Російський ТД) людина) <br /></p>
    <p>Профіль холдингу: виробництво продуктів, дистрибуція, розвиток власного роздрібу <br /></p>
    <p>ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ: </p>
    <ul><li>Аналізував інвестиційну привабливість сегментів продовольчого ринку (плодоовочева консервація, продукти швидкого приготування, заморожені продукти). </li><li>Розробляв нові групи товарів (Продукти швидкого приготування, готові другі страви) </li><li>Займався проектним менеджментом по ряду проектів як керівник або експерт у робочих групах (зокрема, розробкою СТМ для мереж) </li><li>Безперервно відстежував зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на операційних ринках та робив прогноз на поточний рік. </li><li>Постійно проводив аналіз конкурентної позиції компанії у галузі </li><li>Сформував загальну маркетингову стратегію та стратегію розвитку компанії на 5 років. </li><li>Створив відділ стратегічного маркетингу із впровадження маркетингової стратегії. </li><li>Сформував концепцію мультинаціональної виробничої бази з виносом виробництв до сусідніх країн – Індії, Молдови, Росії, Китаю, Румунії. </li><li>Сформулював концепцію вертикально диференційованого холдингу для групи компаній (ГК) та займався формуванням департаменту агрогосподарської діяльності ЦК </li><li>Здійснював повномасштабний маркетинговий комплекс (7Р) у стратегічному та операційному маркетингу </li><li>Розробив та контролював проведення національних маркетингових заходів та РК у Росії, Україні, Білорусі та країнах Центральної Європи </li><li>Розробляв та виводив на ринок нові бренди </li><li>Підготував та реалізував просування свіжих овочів грибів у стокові маркети </li><li>Розробив та впровадив систему планування виробництва за участю маркетингової служби та департаменту стратегічного розвитку </li><li>Розробив та впровадив процес стимулювання збуту та систему оцінки його ефективності. </li><li>Розробив стратегію рекламних кампаній для ринку на 5 років. </li><li>Брав активну участь у розвитку експортних продажів <br /></li></ul><p>ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ: </p>
    <ul><li>Оцінив та захистив проект з розробки виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування (ПШП). <br /></li><li>Сформував систему управління стратегічним (через корпоративний центр ЦК) та операційним (через ТД «Росія» та ТД «Україна») маркетингом та налагодив організацію, планування, взаємодію та контроль роботи між підрозділами маркетингової служби. </li><li>Забезпечив обсяг імпорту сировини та готових продуктів $XY.000.000 (10% в оптових цінах від обороту в Україні). <br /></li><li>Розробив план РК на 5-річчя та розробив бюджет під РК у межах $30.000.000 </li><li>Підготував 2 рекламні ролики на $230.000</li><li>Організував департамент для управління с/г угіддями ЦК. Об'єднав 40 000 Га. у 5 господарствах з бюджетом €15.000.000</li><li>Досягнув заняття ними до 40% часток ринку в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії.</li><li>Підготував кошторисну документацію для купівлі 3-х підприємств у Молдові, Росії, Індії на суму понад €40.000.000 </li><li>Вивів на ринок 3 нових бренди (зайнявши в середньому 10-15% ринку у відповідних субсегментах).</li><li>Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України </li><li>Розробив 5 бізнес-процесів та КПР (KPI) для служби операційного та стратегічного маркетингу/</li></ul><p><strong>Причина звільнення</strong> – рецесія бізнесу ЦК, згортання розвитку та експансії на зовнішні ринки. Перехід у керуючу компанію SMART.</p>
  • Заступник Генерального директора з розвитку та маркетингу Корпорація «Укрінтерпродукт» м. Донецьк за участю компаній: Lauffer N.V. та вітчизняних компаній зі змішаним капіталом <p><strong>Склад холдингу:</strong> Асоціація "Донбасхліб" /25 хлібокомбінатів/ ТМ "Святошино", "Славолія", "Урожай", "Умань", "Гайсин"; ТОВ «All Multimix Studio», Азовська продовольча компанія (включаючи елеватори, АТП та млини, логістичні комплекси та зерносховища), ЗАТ Макіївська кондитерська фабрика, ЗАТ Макіївський завод безалкогольних напоїв тощо). <strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Штат співробітників: </strong>5 осіб у керуючій компанії та 35 осіб у підрозділах за напрямами видів бізнесу + 89 маркетологів на підприємствах. <strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Профіль холдингу: </strong>Виробництво продуктів харчування, роздрібні мережі, HoReCa, дистрибуція, роздрібні мережі, В2В, рекламна діяльність <br /></p>
    <p>ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ: </p>
    <ul><li>Досліджував ринки хлібобулочної та кондитерської промисловості, HoReCa, олії, ковбасних та макаронних виробів; тенденції та прогноз розвитку сегментів ринку, його інфраструктури, конкурентів, партнерів, кінцевих покупців.</li><li>Розробляв стратегічні цілі та завдання з бізнес-напрямків.</li><li>Здійснював та контролював збір, обробку, ведення бази даних щодо клієнтів та аналіз ринків.</li><li>Аналізував взаємодію маркетингу та продажу та вносив пропозиції щодо їх корекції.</li><li>Здійснював впровадження маркетингової стратегії на підприємствах.</li><li>Організував та впровадив основні бізнес-процеси у структурах маркетингу та стратегічного розвитку.</li><li>Керував структурою маркетингу холдингу, контролював ефективність проведених заходів.</li><li>Просував існуючі та створював нові успішні бренди та нові продукти.</li><li>Розробляв системи лояльності Клієнтів.</li><li>Розробляв рекламні кампанії з окремих напрямків.</li><li>Керував проектом зі створення та розвитку власних роздрібних мереж («Калач», «Лучіано»).</li><li>Розробив вимоги та створив відділ PR для реалізації комплексу заходів, формування іміджу компанії, взаємодії зі ЗМІ. </li><li>Аналізував комплекс маркетингу та продажів (продажу, асортимент, закупівлі, інвестиції, канали маркетингових комунікацій – реклама та просування та каналів збуту за напрямами бізнесу) та виносив свої рекомендації на обговорення Ради директорів, Координаційної ради з інвестицій та інновацій.</li><li>Вів переговори з ключовими людьми в галузі бізнесів компанії (дистриб'ютори, моніторингові та рекламні агенції, ключові люди галузі та ін.).</li><li>Розробляв стратегічні плани продажу, мотиваційні програми щодо збільшення обсягів збуту та координував їх виконання.</li><li>Керував маркетинговими каналами та розробляв нові канали збуту готових продуктів та сировини (b2b) в Україні та за кордон.</li><li>Оцінював ефективність продажу існуючого товарного портфеля та пропонував дії щодо його оптимізації.</li><li>Займався питаннями ЗЕД (вивчення трендів розвитку виробничих сегментів, пошук об'єктів для інвестування, проекти з розрахунку привабливості) .</li><li>Розробляв мотивацію для персоналу. </li><li>Займався бюджетуванням, оптимізацією та контролем виконання бюджету служб маркетингу та стратегічного розвитку, здійснював контроль за фінансовою дисципліною у підрозділах. <br /></li></ul><p>ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ: </p>
    <ul><li>Зайняв 37% ринку Східної України (5 областей) у низькоціновому сегменті хлібобулочних виробів. </li><li>Вивів на ринок Донецька преміальну ТМ «Лучіано» (кондитерські борошнисті та шоколадні вироби ВКФ «ОНІКС») Q4 –Q2 2008р. і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутіки - кафе шоколадно-кондитерських виробів. </li><li>Забезпечило маркетинговими діями зростання продажу асортименту Холдингу за 4 бізнес-напрямками + 14% до плану. </li><li>Зайняв 14% ринку у високоціновому сегменті з ТМ «Славолія» у Донецькій та Луганській областях.</li><li>Досягнув впізнаваності бренду «Славолія» 95/100% у Донецькій та Луганській областях. </li><li>Зайняв 26% ринку у низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні. </li><li>Забезпечив пізнаваність бренду «Урожай» 35/63%. </li><li>Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR </li><li>Розробив систему стратегічного та операційного маркетингового планування у Корпорації. </li><li>Затвердився на ринку, зайнявши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв – ПБП) </li><li>Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку </li><li>Завоював 14% в українському субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро») </li><li>Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ Bim Bim) </li><li>Організував національну РК із бюджетом у $Y млн. </li><li>Підготував 4 рекламні ролики (тривалість 5 та 7 хв. загальною вартістю $ 223 тис.)</li></ul>
  • Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії Торгова група (ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС"), <p><strong>Склад холдингу:</strong> 8 компаній та 13 юрособ у корпорації, включаючи логістичний бізнес, дистрибуцію продуктів харчування, інгредієнтів, лікарських препаратів – ЗАТ «Медфарком», компанія роздрібно-дистриб'юторського профілю ТОВ «МедТерм» (афілійована компанія) дистрибуторська компанія ТОВ «МІРС".</p>
    <p><strong>Штат співробітників:</strong> 5 осіб у відділі стратегічного маркетингу + 17 осіб у відділах операційного маркетингу компаній + 12 осіб у РА «Промінь» (BTL) + (окремо) 12 осіб у відділі маркетингу та продажу ТОВ «МедТерм», 7 бренд-менеджерів у Департаменті «Послуда» у ТОВ «МІРС».</p>
    <p><strong>Профіль холдингу: </strong>Дистрибуція FMCG (food &amp; non food), логістичні послуги, рекламні послуги, ексклюзивна дистрибуція, фармбізнес, лінійний роздріб, b2b b2c продажу (промислове обладнання, інгредієнти; посуд, аксесуари, меблі, велика та дрібна побутова техніка).</p>
    <p><strong>ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:</strong></p>
    <ul><li>Прогноз зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на внутрішніх та зовнішніх ринках. <br />
    Аналіз та прогнозування споживчого попиту, розробка та координація заходів управління товарним портфелем, брендингу, трейд-маркетингу, продажів</li><li>Розробка стратегій та бізнес-планування, контроль та аналіз розвитку бізнесу.</li><li>Перемовiни з виробниками, організація та маркетинг закупівель.</li><li>Ведення звітної та облікової документації, підготовка звітів власникам </li><li>Реструктуризація бізнесу, розвиток мережі філій (шоу-руми), роздрібної мережі (бутики, мережі «Серверо», "Стирол"). </li><li>Формування конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, переговори з оптовими клієнтами. </li><li>Маркетингове планування, розробка та впровадження маркетингових стратегій.</li><li>Аналіз комплексу маркетингу (продажу, асортимент, закупівлі, інвестиції, аналіз каналів маркетингових комунікацій - реклама та просування в каналах збуту за напрямами бізнесу).</li><li>Розробка систем управління функціонуванням маркетингових каналів. </li><li>Розробка бізнес-процесів у структурах продажів, маркетингу та стратегічного розвитку.</li><li>Медіа планування та медіа просування (робота з рекламними агентствами, організація та проведення рекламних кампаній, контроль рекламного бюджету, вибір ЗМІ для просування продукції) . </li><li>Організація та контроль ATL&amp;BTL заходів. </li><li>Брендинг: формування стратегії просування ТМ (розробка бізнес-планування, організація крос-просування, розробка інноваційних та креативних рішень). </li><li>Керівництво розробкою та наповненням сайту компанії</li><li>Бюджетування</li></ul><p><strong>ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:</strong></p>
    <ul><li>Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg» .</li><li>Брав діяльну участь та керував проектом M&amp;A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань </li><li>Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE &amp; BERKING + 19% до плану </li><li>Досяг за рахунок особистих зусиль на переговорах та розробкою оригінальних POSM ТМ класу «преміум»: ROSENTHAL , BODUM, ROBBE &amp; BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду)</li><li>Оптимизував рекламний бюджет (-34%) </li><li>Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%)Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі.</li><li>Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту . </li><li>Впровадив крос-продажі з винними бутіками. Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів.</li><li>Скоротив витрати на 23% по просуванню нових ТГ асортиментної матриці </li></ul>
  • Директор з маркетингу та розвитку Корпоративного центру ВТГ Виробничо-торгівельна група компаній «Технологія»,Київ - Київський Вітамінний завод, ТОВ "Ділмас", ТОВ "Фарматек" та ін. <p><strong>Склад групи компаній:</strong> ЗАТ "КВЗ", ЗАТ "Лугал", ВАТ "Фарматек", ЗАТ "Ділмас", ЗАТ "Технологія", СП "Технологія - С", НВК "ФармБіотек", картонажна фабрика "Зоря", роздрібна мережа аптек КВН, м. Київ).<br /></p>
    <p><strong>Штат співробітників:</strong> 12 осіб (відділ маркетингу + відділ стратегічного розвитку) + 17 осіб у прямому функціональному підпорядкуванні у структурах маркетингу на виробництвах.<br /></p>
    <p><strong>Профіль групи компаній: </strong>Виробництво та дистрибуція медикаментів, субстанцій, інгредієнтів, допоміжних речовин пакувальних матеріалів та поліграфічної продукції, виробничого обладнання, товарів гігієни та косметики, БАДів та спортивного харчування, роздрібні мережі.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: