Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!

Резюме: Начальник АХО, Керівник сервісної служби (Київ)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Київ
  • Досвід роботи: 8 рок. 3 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Головний інженер ТОВ «Академія сучасної освіти» <ul><li>•Контроль над належним технічним станом, надійною та безпечною експлуатацією електрогосподарства, теплопостачання адміністративної будівлі та інженерних мереж, розташованих на прилеглій території, систем кондиціювання, димовидалення та припливної вентиляції.</li>
    </ul><p>•Пошук постачальників за видами робіт. послуг, оформлення цінової пропозиції визначення остаточного постачальника. Ведення переговорів щодо укладання договорів, додаткових угод до цих договорів та інших фінансових документів, прописування актів наданих послуг;<br />
    •Контроль цін постачальників в постійному режимі з метою недопущення закупівель товарів, робіт, послуг за цінами, що перевищують середньоринкові більш ніж на 10%;</p>
    <p>•Контроль надходження первинних бухгалтерських документів до бухгалтерії ( актів виконаних робіт, податкових накладних) у строки, встановлені Компанією;</p>
    <p>•Забезпечення зберігання технічних засобів та господарського інвентарю, його відновлення, поповнення та контроль за раціональним його використанням;<br /></p>
    <p>•Оптимізація експлуатаційних витрат; •Контроль роботи контрагентів, що надають послуги аутсорсингу; •Контроль та супровід виконання договорів на постачання енергоносіїв, технічне обслуговування та ремонт обладнання: постачання теплової енергії в гарячій воді, постачання електричної енергії, послуги з розподілу електричної енергії, послуги з ТО та ремонту ліфтів, послуги з ТО та ремонту кондиціонерів, поточних договорів з ремонт та обслуговування енергетичних систем та обладнання;<br /></p>
    <p>•Планування та виконання заходів щодо підготовки теплогосподарства до поточного опалювального сезону (виконання пропозицій представників теплопостачальної організації з підготовки та експлуатації теплових мереж, участь у випробуваннях теплових мереж перед початком опалювального сезону).</p>
    <p>•Отримання необхідних дозвільних документів;</p>
    <p>•Організація та контроль виконання планово-попереджувальних ремонтів;</p>
    <p>•Поповнення бази даних технічної експлуатації будівлі (закупівля обладнання, інструменту, витратних матеріалів, ЗІЗ та запасних частин та вузлів, необхідних для безпечного та якісного ремонту).</p>
  • Провідний спеціаліст відділу експлуатації будівель та споруд ПАО «СК» «Укррічфлот» <p>• Узгодження інженерних проектів з архітектури, пожежної сигналізації, ОВіК, ВК, слаботочних систем;</p>
    <p>• Контроль термінів видачі проектної документації та проведення будівельно-монтажних робіт;</p>
    <p>• Формування річних обсягів модернізації та підтримки інженерних систем Компанії;</p>
    <p>• Виявлення необхідності капітального ремонту та підготовка технічної документації для проведення цих робіт, контроль проведення та їх приймання;<br /></p>
    <p>• Формування та поповнення бази даних технічної експлуатації будівлі; • Організація протипожежної безпеки, клінінгу та охорони громадського порядку біля будинку; • Організація роботи з контролюючими та комунальними органами; • Організація безпечної експлуатації будівель та споруд Компанії; • Контроль за обслуговуванням інженерного обладнання споруд Компанії; • Організація та контроль проведення будівельно-ремонтних робіт згідно затверджених планів, а також позапланових та аварійних; • Контроль протипожежного стану біля будинків та приміщення Компанії;<br /></p>
    <p>• Підготовка та погодження актів на списання використаних ТМЦ та ОЗ, акти приймання/передачі ТМЦ та ОЗ;</p>
    <p>• Робота в інвентаризаційній комісії;</p>
    <p>• Здійснення акредитації постачальників згідно з чинним регламентом у компанії;</p>
    <p>• Робота в автоматизованій програмі обліку 1С документообіг</p>
    <p>• Участь у закупівлях згідно з розпорядчими документами.</p>
    <p>Моніторинг ринку та пошук потенційних постачальників, підготовка документів для вибору постачальника, укладання та супровід договорів щодо постачання матеріальних цінностей, при необхідності забезпечення логістики.</p>
    <p>• Контроль послуг орендодавця щодо забезпечення безаварійної та якісної експлуатації, надійної та безпечної експлуатації електрогосподарства, теплопостачання та обладнання орендованих приміщень.</p>

Зарплата:
600 usd / месяц
Опыт работы:
Более 5 лет (2010Г – 1999Г = 11ЛЕТ)
График работы:
Полный день

Резюме

Костюк Виталий Петрович
1979 г.р.,
моб. тел. (067) 465-88-44
Образование:
1994 с.ш. N 165 г. Киев
1994-1997 СПТУ-23 (мастер отделочных работ).
2001-2004 Киевский электромеханический техникум ж/д транспорта, (техник-радиосвязи).
ПК — уверенный пользователь
1998- Учебный бизнес-центр «Анастасия»: Пользователь компьютера (профессиональный курс) (Windows, Word, Excel, Access, Power Point, Outlook, Internet).
2008- Компьютерный учебный цент «БЕЙСИК» курсы AutoCAD 2008 (графическая программа)
2008- Учебный центр ДП «ФЕСТО» курсы АВК-3 (сметная программа)


•Ноябрь 2007 — по сегодняшний день
•ОАО Банк «Финансы и кредит»
Руководитель сервисной службы (Начальник АХО/ЗАВХОЗ)
Разработка и защита новой структуры отдела, составление бюджета отдела на квартал;-
Проведение мониторинга рынка строительных материалов и услуг;
Составление предварительных смет по затратам и технических заданий по ремонту помещений;-
Закупка товаров для ГБ
Контроль/мониторинг работы региональных представительств АХО;
Поиск подрядных организаций, заключение договоров с поставщиками и на ремонтно-строительные капитальные работы;-
Контроль качества и своевременности выполнения работ;-
Проведение фактической инвентаризации в ГБ,-
Приём помещений у подрядных организаций;-
Организация текущих ремонтов помещений и оборудования
Курировал взаимоотношения с коммунальными предприятиями (ЖЕК, КИЕВЭНЕРГО, ВОДОКАНАЛ, и т.д.)

•Декабрь 2006 — июль 2007 г.г.
•ООО «Денза»
Заведующий складским комплексом / ЗАВХОЗ
Обеспечение сохранности вверенных мне товарно-материальных ценностей;-
Своевременность и качество отгрузки и приема товарно-материальных ценностей на складе;-
Руководство работами по приему, хранению и отпуску товарно-материальных ценностей;-
Организация и ведение складской документации, подготовка установленной отчетности;-
руководство
УПРАВЛЕНИЕ СКЛАДСКОЙ ЛОГИСТИКОЙ (рабочими склада, обеспечение качественного выполнения задач и трудовой дисциплины;-
Закупка канц. и хоз. товаров;-
Обеспечение жизнедеятельности офиса и складов;-
и прочие хозяйственные вопросы.)


•Декабрь 2005 — декабрь 2006 г.г.
•ООО «Евросеть»
Заместитель Руководителя Административно - Хозяйственного Отдела
Проведение мониторинга рынка строительных материалов и услуг по всей Украине;-
Составление предварительных смет по затратам и технических заданий по ремонту торговых точек;-
Поиск подрядных организаций, заключение договоров на ремонтно-строительные работы в различных городах Украины ;-
ПОДБОР ПЕРСОНАЛА В ПОДКОНТРОЛЬНУЮ СТРУКТУРУ КОМПАНИИ;
Контроль качества и своевременности выполнения работ;
Контроль работы ПОДРАЗДЕЛЕНИЯ строительства, обслуживания, закупок и склада ТМЦ;-
Проведение закупок торгового оборудования, канц. и хоз. товаров, заключение договоров поставки на склад;-
Организация сборки и установки торгового оборудования;-
Приём помещений у подрядных организаций и передача в отдел розничной торговли;-
Организация текущих ремонтов помещений и торгового оборудования.-

•Ноябрь 2004 — декабрь 2005 г.г.
•ООО «Евросеть»
Специалист Административно - Хозяйственного Отдела
Проведение текущих ремонтов помещений салонов связи по всей Украине;
Сборка и установка торгового оборудования;

Поддержание внутреннего и внешнего состояния помещений;
Исправность электрооборудования и другой техники;
Планироние и организация всех бытовых вопросов.

•Февраль 2004-июнь 2004 г.г.
•ЗАТ «Альфа-Банк» Старший сотрудник отдела мониторинга службы экономической безопасности
ОРГАНИЗАЦИЯ / КОНТРОЛЬ обеспечения контрольно-пропускного режима Банка;-


•1999-2002 г.г. ТОВ «Будсервис», строительная организация
выполнение ремонтно-строительных работ (маляр, штукатур, плиточник)

1997-1998г.г. Срочная служба в ВСУ


Личные качества — организаторские способности, коммуникабельность, аналитический склад ума. Высокая трудоспособность, умение ставить задачи, самостоятельно находить решение в сложившихся ситуациях, лидерские качества, активная жизненная позиция, уравновешенность, честность, порядочность, обязательность, умение располагать к себе людей, развита логика, четкость мышления.
Водительский стаж более 5 лет (кат. «В,С»).

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: