Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!

Резюме: Маркетолог (Київ)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Київ
  • Досвід роботи: 7 рок. 7 міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Фахівець з маркетингу "ФТД-РИТЕЙЛ" / "ФУД МАРКЕТ" <p>ФТД-РИТЕЙЛ (Роздрібна торгівля) &gt;185 точок)<br />КЕЙСИ:<br />Запустив і координував понад 20 масштабних промо-циклів для ключових SKU, що забезпечило зростання продажів цих позицій на 18% за рік.<br />Розробив та впровадив промо-кампанії, що збільшили обсяг продажів у ключових категоріях на 25% за рік, при цьому утримав маржинальність на рівні 18%.<br />Ініціював інтеграцію промо-активностей із CRM-системою, що підвищило конверсію акційних пропозицій на 30%.<br />Запровадив стандарти оформлення ТТ та POSM, що підвищило середній час перебування клієнтів у торгових залах на 15% і збільшило середній чек на 12%.<br />Організував регулярні міжвідділові зустрічі, скоротивши час погодження промо-кампаній на 35% та підвищивши ефективність командної роботи.<br />РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:<br />Стратегія зростання середнього чеку. Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%.<br />Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн.<br />Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%. Кампанія: ХОЧ! Топ гаджети за круту ціну.<br />Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!<br /><br />ФУД МАРКЕТ (Мережа продуктових магазинів, &gt;75 точок)<br />КЕЙСИ:<br />Організував понад 70 локальних промо-акцій та майстер-класів у магазинах мережі, що підвищило лояльність клієнтів та збільшило повторні продажі на 20%.<br />Запровадив стандарти оформлення торгових точок та POSM, що покращило клієнтський досвід та підвищило середній чек.<br />Координував щомісячні акції та ексклюзивні знижки, підвищуючи залучення клієнтів та трафік у магазинах.<br />РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:<br />Стратегія “ЗАХОПЛЕННЯ РИНКУ” або “МАКСИМІЗАЦІЯ ТРАФІКУ”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік.<br />Стратегія “ПОМІРНЕ ЗРОСТАННЯ”. Підтримка певного рівня промо-активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку.<br />Стратегія “МАКСИМІЗАЦІЯ ДОХОДУ”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні.</p>
  • Менеджер з маркетингу "УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП" / "АРІТЕЙЛ ГРУП" <p>УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП (Роздрібна торгівля) &gt;90 точок)</p>
    <p>КЕЙСИ:</p>
    <p>Спроєктував і реалізував складні акційні механіки для топ-продуктів, що забезпечило зростання промо-продажів на 20% без втрати маржинальності.</p>
    <p>Керував запуском понад 50 промо-кампаній у роздрібній мережі з охопленням понад 90 торгових точок, що збільшило загальний обсяг продажів на 22%.</p>
    <p>Оптимізував процедури підготовки та запуску промо, скоротивши час від планування до реалізації на 40%.</p>
    <p>Впровадив нові формати POSM і механіки промо, які підвищили видимість товарів у ТТ на 35% та збільшили їх продажі на 18%.</p>
    <p>Підвищив ефективність комунікації між трейд-маркетингом і категорійними менеджерами, що дозволило збільшити точність прогнозів продажів на 15%.</p>
    <p>Організував і провів серію навчальних тренінгів для мерчандайзерів, що підвищило якість реалізації промо-матеріалів і зменшило втрати товарів на 10%.</p>
    <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p>
    <p>Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА” — товар під брендом Ван–перший; Кампанія “ПУШ ЦІНА на касі” (щотижня, неділя).</p>
    <p>Кампанія “ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. ВАНПРАЙС OPEN FEST!” — формування позитивного іміджу бренду та вплив на думку покупців про товари.</p>
    <p>Кампанія “ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ З ВАНПРАЙС!” — розвиток фокусних категорій, території свят та фестивалів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>АРІТЕЙЛ ГРУП (Роздрібна торгівля) &gt;175 точок)</p>
    <p>КЕЙСИ:</p>
    <p>Підвищив ефективність промо через впровадження нових механік стимулювання продажів і POSM.</p>
    <p>Покращив комунікацію між командами трейд-маркетингу та категорійними менеджерами, що підвищило точність планування та прогнозування продажів.</p>
    <p>Впровадив системний підхід до навчання мерчандайзерів, що підвищило якість розміщення промо-матеріалів та зменшило товарні втрати.</p>
    <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p>
    <p>Стратегія “ПРОКАЧКА” — оптимізація наявної та планової доставки широкого асортименту товарів по мережі магазинів.</p>
    <p>Кампанія “ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ” — механіка для стимуляції трафіку середнього чеку (+50% кожні 2 тижні).</p>
    <p>Кампанія “ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ” — критичні точки, супер-пропозиції для ТОП-лідерів категорії; зниження ціни до рівня конкурентів; фокус на СТМ та виробництво смаколиків.</p>
  • Менеджер з маркетингу "УБРР БАНК" / "ТАСКОМБАНК" <p>УБРР БАНК (Фінанси, банки, страхування)</p>
    <p>КЕЙСИ:</p>
    <p>Розробив і реалізував комплексну маркетингову стратегію запуску нових банківських продуктів, що забезпечила збільшення їх продажів на 25% у перший рік.</p>
    <p>Ініціював і керував проектом редизайну клієнтських комунікацій, що підвищило відкритість електронних розсилок на 40% і покращило взаємодію з цільовою аудиторією.</p>
    <p>Організував серію інтегрованих маркетингових кампаній (онлайн та офлайн), що збільшили кількість нових клієнтів на 30% за 18 місяців.</p>
    <p>Побудував ефективні комунікаційні ланцюги між маркетинговим відділом, продажами і IT, що дозволило скоротити час запуску кампаній на 20%.</p>
    <p>Виконав аналіз клієнтських даних для таргетування комунікацій, що збільшило конверсію рекламних акцій на 18%.</p>
    <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p>
    <p>КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! – запуск кредитних продуктів, що стимулювало продажі.</p>
    <p>КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! – кешбек до 6% на кредитні картки.</p>
    <p>ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! – програма рефінансування.</p>
    <p>ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ – лише 2% – спеціальна комунікаційна кампанія.</p>
    <p>ЗРУЧНИЙ ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ EBRD – просування зарплатних проєктів та онлайн-керування фінансами.</p>
    <p><br /></p>
    <p>ТАСКОМБАНК, (Фінанси, банки, страхування)</p>
    <p>КЕЙСИ: Реалізував успішні маркетингові кампанії, спрямовані на збільшення продажів продуктів банку та залучення нових клієнтів.</p>
    <p>Впровадив програми лояльності та кешбек-акції, що підвищили залученість клієнтів.</p>
    <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p>
    <p>КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! – просування єдиної каси для всіх платежів.</p>
    <p>СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! – вклад «Прибутковий» з бонусами за пролонгацію.</p>
    <p>СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! – +2,9% до депозиту на день народження клієнта.</p>
    <p>ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! – кешбек 50 грн за сплату через VISA.</p>
    <p>ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! – промоція онлайн-платежів картками VISA.</p>
    <p>НОВА ПОШТА – партнерські проєкти – фіксовані тарифи на післяплату при перерахуванні.</p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: