Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!

Резюме: Оператор, економіст, менеджер, бек-офіс (Київ)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Київ
  • Досвід роботи: 8 рок. 9 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Спеціаліст відділу економіки Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація <ul><li>опрацювання інформації щодо освоєння капітальних вкладень та капітальних ремонтів на об'єктах згідно Програми економічного і соціального розвитку м.Києва;</li><li>підготовка проєктів розпоряджень (формування адресного переліку об'єктів), що належить до компетенції відділу;</li><li>підготовка та внесення пропозицій щодо змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва в частині капітальних вкладень та капітальних ремонтів;</li><li>допомога при формуванні матеріалів та пропозицій до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва в частині капітального будівництва та капітальних ремонтів на наступний рік для надання інформації до Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА);</li><li>прийом вхідної, відправлення вихідної документації (система Аскод);</li><li>виконання інших завдань та доручень начальника відділу.</li></ul>
  • Економіст сектору проведення платежів операційного управління по обслуговуванню клієнтів "бек-офіс" АТ«ЄВРОГАЗБАНК» м.Київ <ul><li>прийом від клієнтів ОПЕРУ та відділень Банку платіжних документів, що отримані через систему «Клієнт-Банк», на перерахування коштів з їх поточних рахунків, контроль правильності їх заповнення і оформлення;<br /></li><li> перевірка наявності супровідних документів, надання яких разом з розрахунковим документом передбачено чинним законодавством України, а саме: документи, які підтверджують сплату платником утриманих з заробітної плати/ доходу сум податку і зборів/страхових внесків у разі перерахування заробітної плати/доходу на картковий рахунок або поточний рахунок;</li><li> формування, зведення, перевірка, збереження та підготовка для вивезення до архіву документів дня Банку відповідно до існуючих внутрішніх нормативних документів Банку.</li></ul>
  • Старший економіст відділу операційного обслуговування в операційному управлінні "бек-офіс" Філія «Центральне »РУ АТ Банк «Фінанси та Кредит» м.Київ <ul><li>розробка рахунку 3720* «Кредитові суми до вияснення» : відправка запитів по невиясненим сумам,зачислення належних сум на рахунки клієнтів у випадку уточнення реквізитів або повернення коштів ,якщо уточнення відсутні;</li><li>підготовка і контроль документів до відправки по СЕП, клієнтів працюючих по системі « Клієнт-Банк » в системі SR-Bank :</li><li>правильність заповнення всіх необхідних реквізитів, перевірка податків, контроль терміну дії документа;</li><li>перевірка залишку коштів, необхідного для проведення операцій;</li><li>проведення платежів з датою валютування;</li><li>робота з платіжними вимогами;</li><li>підготовка, перевірка статпараметрів і формування файлу статистичної звітності # 73 (форма 527);</li><li>виконання розпоряджень і доручень керівництва та супроводжуючих відділів<br /></li><li>консультація відділень по поточним питанням;</li><li>дотримання нормативно-правових документів Національного Банку України;</li></ul>
  • Операціоніст з обслуговування юридичних осіб Відділення групи А Філії «Центральне »РУ АТ Банк «Фінанси та Кредит» м.Київ <ul><li>розрахунково-касове обслуговування поточних рахунків у національній валюті юридичних осіб в системі SR-Bank;</li><li>підготовка довідок, виписок по рахунку на основі запитів, листів клієнтів Банку;</li><li>приймання заявок клієнтів на купівлю - продаж валюти на МВРУ та їх передача у філію;</li><li>оформлення платіжних доручень ,грошових чеків, заяв на переказ готівки;</li><li>зведення документів операційного дня;</li><li>консультація клієнтів щодо операцій по рахунку протягом періоду, правильності заповнення реквізитів документів, перевірка достовірності цих реквізитів;</li><li>виконання розпоряджень і доручень керівництва.</li></ul>
  • Бухгалтер-касир Безбалансове відділення АКБ,,Правекс-Банк,, м.Сарни,Рівненська обл. <ul><li>відкриття операційного дня в сиcтемах;</li><li>проведення РКО з фізичними та юридичними особами (чекові книжки, платіжні доручення, грошові чеки, заяви на переказ готівки і інше);</li><li>погашення кредитів фіз.осіб в системі Oracle;</li><li>проведення депозитних операцій фіз.осіб в системі БАРС ;</li><li>здійснення переказу та виплати коштів без відкриття поточного рахунку, в т.ч. з використанням спеціалізованих систем банківських переказів;</li><li>оформлення документів на видачу платіжних карток;</li><li>зарахування пенсій, соціальних виплат;</li><li>контроль за касовими проводками відділення;</li><li>формування документами відділення ( правильне заповнення всіх реквізитів документа, наявність підписів, печаток, правильна послідовність документів ) ;</li><li>замінa касира-операціоніста у випадку його відсутності;</li><li>звірка каси;</li><li> консультація клієнтів зацікавлених в банківських продуктах.</li></ul>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: