Персонал Київ: резюме та пошук співробітників в Києві, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Києві швидко, шукаю резюме в місті Київ.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Києві. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Києві, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Києві!
Заступник голови Київська міська організація Товариства Червоного Хреста України <ul><li>Організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);</li><li>Опрацювання бюджетів та безпосередня участь у процесах закупівель;</li><li>Вирішення питань фінансово-економічної діяльності організації;</li><li>Контроль діяльності, реалізації проектів та програм всіх структурних підрозділів (10-ть районних організацій);</li><li>Контроль обліку надходжень та витрачання коштів і майна організації;</li><li>Контроль дотримання фінансової дисципліни;</li><li>Контроль за своєчасністю подання внутрішньої та зовнішньої звітності організації.</li><li>Організація та проведення внутрішніх перевірок структурних підрозділів, надання рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків;</li><li>Аналіз та контроль за своєчасністю усунення виявлених недоліків за результатами внутрішніх перевірок; </li><li>Опрацювання та затвердження положень про діяльність організації та її структурних підрозділів в новій редакції;</li><li>Розробка колективного договору в новій редакції;</li><li>Супровід кримінальних проваджень щодо повернення коштів та майна організації;</li><li>Організація та надання відповідей на запити фізичних осіб, державних та правоохоронних органів;</li><li>Вдосконалення системи внутрішнього контролю за окремими операціями;</li><li>Відновлення ведення кадрового та військового обліку;</li><li>Запровадження нових внутрішніх форм документообігу за окремими операціями;</li><li>Запровадження єдиних електронних журналів реєстрації.</li></ul>
Директор з оподаткування ТОВ "ПКФ УКРАЇНА" <ul><li>Усне та письмове консультування з питань ведення бухгалтерського обліку та оподаткування;</li><li>Партнер, менеджер із завдань з надання впевненості (аудит фінансової, податкової звітності, та звітності спеціального призначення в т.ч. проектів МТД), участь у понад 20 проектах підприємств різних галузей економіки та неприбуткових організацій;</li><li>Розробка локальних нормативних актів щодо впровадження та функціонування системи контролю якості;</li><li>Внутрішнє юридичне консультування ведення діяльності;</li><li>Розрахунок собівартості послуг, в т.ч. для клієнтів;</li><li>Побудова ефективної взаємодії між підрозділами компанії;</li><li>Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);</li><li>Переговори із потенційними клієнтами;</li><li>Автор статей та коментарів в професійних друкованих та електронних виданнях і засобах масової інформації.</li><li>Розробка внутрішніх стандартів контролю якості надання юридичних та консультаційних послуг;</li><li>Організація ефективної віддаленої роботи департаменту у найкоротші терміни після запровадження військового стану;</li><li>У період воєнного стану залучено нових клієнтів та укладені договори про надання послуг.</li></ul>
Директор департаменту аудиту / Директор департаменту консалтингу ТОВ «Міжнародна аудиторська група» <ul><li>Партнер з завдання аудиту фінансової та податкової звітності (понад 150 проектів), аудиту звітності спеціального призначення (проекти МТД, ПП);</li><li>Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості;</li><li>Аудит контрактів на постачання товарів (робіт, послуг) в т.ч. ЗЕД;</li><li>Проведення, нагляд та координація консалтингових проектів для місцевих та міжнародних організацій;</li><li>Інтегрований юридичний супровід суб'єктів господарювання України у сфері роздрібної торгівлі, виробничих, державних підприємств, підприємств з іноземними інвестиціями та дочірніх підприємств іноземних компаній тощо;</li><li>Надання консультаційних послуг у сфері бухгалтерського обліку, податкового, митного, трудового, цивільного, господарського, адміністративного права та з інших питань дотримання законодавства;</li><li>Юридичний супровід M&A та ліквідація підприємств;</li><li>Переговори з ключовими клієнтами (локальні та національні);</li><li>Переговори із потенційними клієнтами;</li><li>Контроль роботи департаменту, дотримання стандартів якості.</li><li>Впровадження програмного забезпечення для комплексного планування ресурсів підприємства (ERP-система);</li><li>Налагодження ефективної взаємодії між підрозділами фірми при наданні аудиторських та супутніх послуг;</li><li>Значне зниження вартості активів за процедурами Due Diligence.</li></ul>
директор ВАТ «Засільське хлібоприймальне підприємство» <ul><li>Організація та контроль за виробничим процесом переробки, приймання, зберігання та відвантаження зернових культур;</li><li>Розробка та контроль за виконання плану ремонтів матеріально-технічної бази;</li><li>Розробка та впровадження положення про пропускний режим та контроль за його виконанням;</li><li>Розробка та впровадження оновлених договорів на зберігання та переробку зернових культур з урахуванням НТД;</li><li>Організація закупівлі зернових культур;</li><li>Укладання та контроль виконання ЗЕД контрактів;</li><li>Взаємодія з державними органами нагляду (охорона праці, енергонагляд, СЕС, МНС, ДПІ, ДХІ;</li><li>Контроль підготовки управлінської звітності.</li><li>Впровадження та контроль за виконанням плану ремонтів матеріально-технічної бази та складських приміщень;</li><li>Вдосконалення схеми охорони та режиму;</li><li>Впровадження системи відеоспостереження;</li><li>Вдосконалення системи внутрішнього контролю придбання, використання та списання ТМЦ.</li></ul>
головний бухгалтер ТОВ "Алінда" <ul><li>Відновлення бухгалтерського обліку майже за всіма видами діяльності;</li><li>Ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;</li><li>Своєчасний облік закупівлі та переробки зерна пшениці в борошно (ф. 117-а, ф. 34, ф. 36)</li><li>Калькулювання планової та фактичної собівартості готової продукції (борошно, зернові відходи), робіт та послуг (орендна плата за нерухоме майно);</li><li>Калькулювання планової та фактичної собівартості послуг наземного вантажного транспорту та морського транспорту;</li><li>Супровід ЗЕД, реєстрація ЗЕД контрактів на товарній біржі;</li><li>Оформлення документів на отримання кредитів від банків резидентів;</li><li>Оформлення кредитів від нерезидентів (не банківські фінансові установи), їх реєстрація в територіальному відділенні НБУ;</li><li>Ведення діловодства (кореспонденція), справ відділу кадрів;</li><li>Використання дистанційної системи обслуговування Клієнт-Банк у різних банках;</li><li>Страхування морського та автомобільного транспорту;</li><li>Відкриття рахунків у цінних паперах;</li><li>Виконання розрахунків для інших підрозділів холдингу (розподіл витрат, формування плану завантаження та оборотності елеваторів);</li><li>Розрахунок планової та фактичної прибутковості експортних контрактів;</li><li>Відновлення обліку зернових культур та продуктів переробки за місцями зберігання та виробництва;</li><li>Калькулювання собівартості послуг вантажного та морського транспорту;</li><li>Оптимізація виробничих та адміністративних витрат.</li></ul>
Бухгалтер з основних засобів та капітального будівництва ЗАТ Морський спеціалізований порт «Миколаївський калійний термінал» <ul><li>Відновлення бухгалтерського та податкового обліку основних засобів, перерахунок амортизації;</li><li>Відновлення та формування первинної вартості об’єктів незавершеного капітального будівництва;</li><li>Проведення річної інвентаризації основних засобів та незавершеного будівництва, нематеріальних активів, малоцінних необоротних матеріальних активів;</li><li>Контроль формування витрат за об’єктами незавершеного будівництва;</li><li>Проведення звірок взаємних розрахунків з постачальниками та підрядними організаціями;</li><li>Реєстрація іноземних інвестицій в органах державної влади (Податкова інспекція, Облдержадміністрація);</li><li>Страхування рухомого та нерухомого майна;</li><li>Ведення книги обліку придбання та продажу, складання декларацій з ПДВ;</li><li>Контроль виконання договорів про спільну діяльність (будівництво).</li><li>Впровадження шифрування інвентарних номерів основних засобів, нематеріальних активів;</li><li>Розробка внутрішнього положення про проведення інвентаризації з урахуванням особливостей ведення спільної діяльності;</li><li>Складання управлінської звітності для власника;</li><li>
Впровадження системи бухгалтерського обліку на базі програми 1С.</li></ul>
Головний бухгалтер / Бухгалтер - аудитор ПАФП "ТАВЕС" <ul><li>Ведення бухгалтерського та податкового обліку;</li><li>Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності;</li><li>Участь в проведені аудиторських перевірок підприємств різних форм власності (послуги морського транспорту, торгівля, будівництво, послуги населенню, агентські послуги, транспортно-експедиторська діяльність);</li><li>Ведення діловодства (відділ кадрів, кореспонденція);</li><li>Складання договорів про надання аудиторських послуг;</li><li>Внутрішнє юридичне консультування ведення аудиторської діяльності та під час проведення перевірок;</li><li>Юридичний аналіз договорів, статутних та установчих документів;</li></ul>